Fremover kan østjyderne kombinere oplevelsen af sejlads med en verdensklasse sailors lounge. Fever-Tree og den århusianske sejlsportsforening Sailing Aarhus indgår et nyt partnerskab.
Foråret står for døren, og frem mod sommeren vil det kendte mixer-brand blive mere synligt på Aarhusbugten, da Fever-Tree og Sailing Aarhus går sammen i et 3-årigt makkerskab, som skal sikre østjyderne unikke og hyggelige omgivelser til kommende sejlsportsevents i Aarhus.
Secret Kitchen Engros ApS har rettighederne til at sælge Fever-Tree-produkter i Danmark, og ifølge dem får publikum nu endnu mere at se frem til, når Sailing Aarhus afholder events:
”Østjyderne får en unik mulighed for at kombinere oplevelsen af sejlads i verdensklasse og hygge i verdensklasse,” fortæller Michael Letholm, der er On Trade Sales & Marketing Responsible for Secret Kitchen Engros ApS, og uddyber:
”Sailing Aarhus’ events er unikke og af høj kvalitet, og vi glæder os til at vise frem hvad vi kan, og skabe omgivelser der står til mål med arrangementerne – og forhåbentligt trække endnu flere mennesker til oplevelser på og ved vandet”.
Et drømmemakkerskab til gavn for Aarhus
Begejstringen over det nyindgåede samarbejde er mindst lige så stor hos Sailing Aarhus, der ikke tøver med at kalde Fever-Tree for en ønskepartner.
”Når det gælder udvikling af events og oplevelser, kunne vi simpelthen ikke ønske os en bedre partner end Fever-Tree. Vi har stærke værdier, fælles målgruppe og gensidig dedikation til at tænke nyt og anderledes, når det kommer til oplevelser. Hos Sailing Aarhus er vi utroligt stolte over partnerskabet og ser frem til at udvikle spændende events til gavn for Aarhus,” siger Jon Koch Hansen fra Sailing Aarhus.
Sailing Aarhus og Fever-Tree har flere spændende projekter i støbeskeen for de kommende år. Et par af dem kan Aarhus allerede se frem til i løbet af denne sommer, hvor officelab dysten – en festlig DHL-stafet til vands – og Sailing Aarhus Week – en maritim festival – løber af stablen. Alt sammen arrangementer der skal bringe de århusianske borgere tættere på vandet, og udbrede kendskabet til sejlsporten.
Håbet er, at flere århusianere i fremtiden vil rykke tættere på vandet, og her bliver vores nye partnere et vigtigt middel til at nå det mål, mener Jon Koch Hansen.
Om Fever-Tree – Secret Kitchen Engros ApS (www.secretkitchen.dk) har rettighederne til Fever-Tree i Danmark samt base i Horsens, hvor de hvert år afholder Fever-Tree Gin & Tonic Festival (www.gtfestival.dk).
Fever-Tree har flere fornemme priser bag sig og vandt for femte gang i træk i 2018 ”#1 Most Trending Tonic Water” og ”#1 Best Selling Tonic Water” i Drinks International’s prestigefyldte årlige prisuddeling.